dimecres, 27 de gener del 2010

LECTURA EM VEU ALTA

Els nens i nenes de cicle superior compartim la lectura en veu alta de dos llibres.
M'ha agradat molt el llibre dels Elefants enfurismats, la història és molt interessant,hi ha moltes aventures i no t'avorreixes gens, hi ha moltes coses que et fan riure o descobreixes unes altres que et criden l'atenció. M'agradaria, però que hi tingués més dibuixos.
Anna Vives .5è
El llibre és molt emocionant i interessant. És molt ràpid de llegir, quan acabes una pàgina i et disposes a plegar, et venen ganes de llegir una altra i altra, ... així fins que te l'acabes.
Mireia Soto 5è.
És una història molt dolça i emocionant i encara que la nena estigui malalta, és la mar d'eixerida. M'ha agradat molt.
Paula Rebollo 5è
Aquesta història és molt bonica, passen moltes aventures i es divertit, m'he rigut molt.
Al final la Júlia es recupera i tot acaba molt bé.
Alex Milian 5è
M'ha agradat molt aquesta història perquè és molt imaginativa i transmet el valor de l'amistat.
Jana B. Delgado 5è